
Ze względu na ograniczoną ilość slotów w grupie XBL, podczas jednej sesji gramy w osiem osób, aby uniknąć problemów z komunikacją.
Przydzielenie punktów odbywa się następująco:
- Rambo dostaje 1 pkt za każdego przeciwnika którego uda mu się dopaść
- jeśli Rambo zdoła zabić wszystkich przeciwników, dostaje dodatkowo 2 pkt (nie dostaje bonusowo kolejnej rundy do rozegrania).
W Rambo wcielamy się wszyscy po kolei, a każdy gra w tej roli przez trzy rundy. Kiedy wszyscy skończą już swoje pakiety rund, turniej się kończy i wyłaniamy zwycięzców.
W trakcie rundy nie można się respawnować ani wskrzeszać kolegi. Jeśli zginiesz - czekasz na koniec rundy. Na początku każdej rundy, Rambo dostaje minutę swobody, aby mógł się rozstawić (ukryć) na mapie. Dopiero po minucie rusza pościg.
Obie strony mają wymogi odnośnie stosowanego wyposażenia.
Rambo:
- może grać tylko technikiem lub wsparciem
- jako wsparcie może stosować wszystkie LMG (z dodatkami)
- jako technik może stosować M4 i M4A1 (z dodatkami)
- może używać pistoletów M9 i MP-443 bez dodatków (żadnych latarek, laserów, tłumika)
- dozwolone są RPG-7, C4 i Claymore
- mogą grać technikiem, wsparciem lub snajperem
- mogą używać tylko pistoletów z listy: M9, MP-443, Glock 17C, M1911 (bez dodatków, żadnych laserów, tłumików, latarek)
- poza pistoletami, nie mogą używać żadnej broni!!!
- nie można grać medykiem
- nie można się respawnować
- w grze ma być ustawione życie na 80%
- w grze ma być wyłączone spotowanie 3D
- nie stosujemy pojazdów
- można używać granatów
- zmarli nie gadają - gracz który zginął, nie może informować kolegów i pozycji Rambo
Jak długo gramy i jak wyłaniamy zwycięzców? Gramy do momentu, aż wszyscy rozegrają swoje rundy jako Rambo. Zwycięzcą zostanie gracz, który nazbiera najwięcej punktów. Dlatego też gracze po stronie RU, będą musieli współpracować, aby nie pozwolić Rambo na zabicie dużej ich ilości.
W przypadku remisu na którymś z miejsc obowiązują zasady dogrywki opisane niżej.
Jeden z Adminów turnieju, będzie musiał siedzieć z notesem i notować zabicia w każdej rundzie.
Zasady ewentualnej dogrywki: spotykamy się w okolicach Demawendu, na szturmie. Gracze którzy biorą udział w dogrywce są po stronie atakującej, pozostali są sędziami. Wyznaczamy mały obszar mapy w okolicach trzeciego sektora (np. szczyt masztu). Na komendę, gracze skaczą z urwiska. Ten, któremu jako pierwszemu uda się wylądować na celu wygrywa. Jeśli się nie powiedzie, gracz, może strzelić sobie samobója i zrobić kolejne podejście.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz